نمایش منو و دسته بندی
بستن

ژیلت انگشتی EVO SHAVE

EVO SHAVE BY TOUCH

قیمت محصول

69,000 تومان
48 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

ژیلت انگشتی EVO SHAVE

جنس تیغه  پایه نیترید کروم

مناسب برای بانوان و آقایان

تکیه دادن نوک انگشتانتان مستقیما به کارتریج


قیمت : 69000 تومان



برند “اووشیو” (EVO shave)در نزدیک 30 سال است که در کشور آلمان در زمینه‌ی طراحی و تولید خودتراش فعالیت خود را آغاز نمود. اووشیو با معرفی سیستم اصلاح خود برای زنان و مردان، به ویژه نسل جوان 16 تا 34 سالی که بدنبال تجربه اصلاح کاملا متفاوتی هستند، تحولی شگرفا ایجاد کرده است. طراحی دسته منحصربفرد و کاملا متمایز اووگریپ، رنگ‌ها و طرح‌های متنوع، قیمت رقابتی این محصول و ساختار تیغ دو لبه آن به گونه‌ای است که اصلاحی فراتر از حد تصور را برای شما به ارمغان خواهد آورد. تسلط، دقت و سرعتی که اووشیو ارائه میدهد به نحوی است که این کمپانی را در آینده نزدیک به پیشروترین شرکت در این صنعت تبدیل خواهد کرد.
اووشیو با معرفی سیستم اصلاح خود برای زنان و مردان، به ویژه نسل جوان 16 تا 34 سالی که بدنبال تجربه اصلاح کاملا متفاوتی هستند، تحولی شگرف ایجاد کرده است. این دسته جدید و متفاوت به شما اجازه می دهد تا به جای بازو از عضلات انگشتانتان برای اصلاح استفاده کرده و در نتیجه کنترل و انعطاف بیشتر و به طور کلی تجربه ای نزدیک و ملموس داشته باشید.این دسته از یک پوسته بادوام بیرونی ساخته شده که حس محکم بودن به شما داده و به سادگی خم نشده و نمی شکند و توسط لاستیک نرمی پوشیده شده و بر روی آن آج های مجزایی قرار داده شده که حس فوق العاده ای به شما می دهد. بسیاری از مردم دوست دارند قبل از استفاده از دسته، آن را لمس کنند چرا که بسیار حس متفاوتی نسبت به بقیه موارد مشابه به آن ها می دهد. ایوو گریپ یک راه حل برای تمام مشکلات است، بسیار جذاب بوده و شما آن را دوست خواهید داشت.
این بسته استثنایی شامل تمام چیز هایی که برای 2 هفته اصلاح فوق العاده صورت به آن نیاز دارید می شود. حس متفاوت اصلاح، صرفه جویی در هزینه، کاهش تولید گازهای گلخانه ای دیگر به چه چیزی نیاز دارید؟این دسته جدید و متفاوت به شما اجازه می دهد تا به جای بازو از عضلات انگشتانتان برای اصلاح استفاده کرده و در نتیجه کنترل و انعطاف بیشتر و به طور کلی تجربه ای نزدیک و ملموس داشته باشید.این دسته از یک پوسته بادوام بیرونی ساخته شده که حس محکم بودن به شما داده و به سادگی خم نشده و نمی شکند و توسط لاستیک نرمی پوشیده شده و بر روی آن آج های مجزایی قرار داده شده که حس فوق العاده ای به شما می دهد. بسیاری از مردم دوست دارند قبل از استفاده از دسته، آن را لمس کنند چرا که بسیار حس متفاوتی نسبت به بقیه موارد مشابه به آن ها می دهد. ایوو گریپ یک راه حل برای تمام مشکلات است، بسیار جذاب بوده و شما آن را دوست خواهید داشت! تیغه از جنس پایه نیترید کروم به همراه پوشش نرم تفلون، این تیغه از پس هر کاری بر می آید و در عین حال بر روی پوست بسیار ملایماست! با استفاده از تکنولوژی ثبت شده Touch Strip توسط ایوو شیو، شما می توانید نوک انگشتانتان را مستقیما به کارتریج تکیه داده و در نتیجه کنترل و دقت بی نقصی داشته باشید. اتصال کارتریج به دسته نیز با مکانیزم خشابی بسیار ساده شده و هیچ مشکلی برای تعویض کارتریج نخواهید داشت.تیغه های جدید را میتوانید از فروشگاه های معتبر و داروخانه ها تهیه کنید.


قیمت : 69000 تومان



ویژگی های ژیلت انگشتی EVO SHAVE :
- تکیه دادن نوک انگشتانتان مستقیما به کارتریج
- اتصال کارتریج به دسته نیز با مکانیزم خشابی
- مناسب برای اصلاح بی‌خطر صورت و بدن
- تکنولوژی   Touch Strip توسط ایوو شیو
- جنس تیغه  پایه نیترید کروم
- دارای پوشش نرم تفلون
- همراه با قاب نگهدارنده
- کنترل و دقت بی نقص
- دارای تیغه دو لبه
- زیبا و کاربردی


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 69000 تومان